Krytyka innych - Magia bycia sobą

sobota, 25 lutego 2017

Krytyka innych

Od pewnego czasu słyszę dużą ilość pytań na temat mojej pasji.
Nie tylko od zazdrosnych osób którzy udzielają się na mój temat tylko z negatywną, bezpodstawną
opinią bez mądrego uzasadnienia.
Jedno z tych pytań brzmi: "Po pchasz się w modeling jak nie nadajesz się do tego?"
Początki są zawsze trudne, we wszystkim, jednak nie można się poddawać i ważne, by zawsze dążyć do swojego celu i spełniać marzenia.
Jakis czas temu bardzo przejmowałam się negatywną opinią skierowaną w kierunku mojej osoby, wtedy również zauważyłam że to nie jest łatwe zajęcie, jednak dużo uczy.
Mnie nauczył wielkiej cierpliwości, samozaparcia, pewności siebie i akceptacji.
Pokazał mi, co jest we mnie piękne, czego nie dostrzegałam wcześniej.
Żeby nie było tak kolorowo pokazała mi też co to znaczy krytyka i wytykanie błędów.
Wiadomo, nie mogę się nawet w małym stopniu porównać do Alessandry Ambrosio czy też Joanny Krupy, lecz każdy ma jakieś początki, lepsze czy gorsze. Pamiętajcie trening czyni mistrza!
Dla porównana:

październik/styczeń 2015r
styczeń/luty 2017 r



Moim okiem widać sporą poprawę.
Wiem, że będę dążyła do swojego celu jak najdłużej.
Wam też życzę wytrwałości w dążeniu do celów i szybkich efektów pracy!
Pamiętajcie również żeby nie oglądać się w tył i mieć gdzieś opinie innych.






















Brak komentarzy:

@templatesyard